SELAMAT DATANG.......

Minggu, 30 Mei 2010

JUG KEMBAR ......

Selamat malam semua.......
Kali ini saya cuba nak kongsi dengan koleksi saya yg selanjutnya yang macam biasa suka suka saja saya bagi nama Jug kembar ..., Saja saya bagi nama nie sebab kebetulan masa saya dapat kedua Jug ini memang betul2 sama hanya satu tinggi dikit & satu lagi rendah dikit....., jadi apapun layan jer yer Cik adik, Cik akak & cik abang & pokoknya untuk semua rakan2 yg sentiasa singgah sini...Selamat mencuci mata (harap tak menyakitkan mata nya yer..he...he...) ...jadi sekarang saya minta diri dulu....ada masa saya sambung dgn koleksi saya yg selanjutnya...permisiiii...& terima kasih semua....

2 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

salam laling..
udah ada kembar tu bukk..bila nak kasi dia hijrah jirannya pulak..sri dsara & dsara perdana kan hidup berjiran..hehehe..bagitau ajer bape mas kawinnya..ibukk di sini sedia melamar..
apapun marbeles ler sis..saya pun suka tgk jug macam tu..berlekuk2 menambah keantikan dia..

Welly mengatakan...

Salam kembali laling.....

Itulah cik adik...tak sangka pula sekali jumpa dapat kembar pula...., kalau dah tak akak kuarantine nanti akak bagi tau Yatt awal2 yerr....,
Itulah..masa akak tengok si kembar nie karena lekuk2nya tu juga...sebab pada mata akak uniik jer kan....?? tq Laling....

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin