SELAMAT DATANG.......

Jumat, 04 Juni 2010

TEKO KOTAK BUNGA ROSE PUDARRR....

 
Selamat  malam semua......., dah lama rasanya saya nie tak buat N3 jadi harap rakan2 semua baik2 saja yer......, syukurlah kalau macam tu.......
sebetulnya .. geram dikit dgn PC saya nie...sebab nak buat Picasa ada masalah dikit.., tapi karena rindu sangat kad blog nie.....jadi buat jer apa yg patut....,
dan saya pun berharap rakan2 tak bosan untuk melayan koleksi saya yg lebih kurang jer nie...apalagi kegilaan saya sa'at ini Teko kotak  & Tureenss....yg sentiasa kalau  nampak runtuhlah mata saya tengok....he..he..., jadi apalagi macam biasa... layan jer yer...terima kasih..& permisiii....

5 komentar:

Chempaqa mengatakan...

salam kak welly laling..
winduuuuuuuuuuuuulah..teko kotak tuh mmg cun..bila nak n3 lemari tv & lemari putih tuh..
x sabar nak tgk nie....

shima mengatakan...

hi welly,
tak pernah jemu welly...memang menunggu setiap n3.... sebab tak dapat ..he he..share tengok pun jadilah.... bestnya banyak koleksi... tq sudi share.. ;)

Welly mengatakan...

salam kembali Cik adik lalingg....

itulah cik adik macam kata awak lah...nie...penyakit "M" (M...a..l..l..a..s..) nie tak habis2 lagi dah he..he......., Mallllaaasss sekali...nantilah kalau dah sembuh baru akak N3 yer....tq laling sebab ingat akak nie...

Welly mengatakan...

Hi juga Shima....

He..he...Shima terima kasih yer...untuk koleksi saya yg ala kadar nya saja ini....., Memang best juga banyak koleksi nie..tapi Shima pun apa kurangnya...saya tengok lagi cantik2...bila lah agaknya saya boleh tengok langsung rumah & koleksi Shima...apapun tq yer Shima..ada masa nanti kita jumpa lagi....

ida mengatakan...

Salam Welly, nanti balik dr kampong jangan lupa jawab Tag ye..mmm tak sabar gak nak tunggu n3 lemari baru tu..hi..hi..

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin