SELAMAT DATANG.......

Selasa, 22 Juni 2010

HASIL TANGAKAPAN DARI KAMPUNG.....

Kenangan bersama keluaraga tersayang....

Gambar sebelah kiri pengantin adalah pak cik saya & ibu saya dan yg di sebelah kanan ibu & abang dari pengantin lelaki.....
 
 
Sa'at ijab kabul kedua mempelai...

He..he..kononnya nak jadi penyanyi tapi lupa lirik pula...., itulah kena buka buku pula....

 
Selamat malam semua & selamat berjumpa lagi......, lama sekali saya tak buat N3...kangen sich memang kangen tapi apa daya masa selalu tak mengizinkan .... jadi malam ini kena curi masa dikit...biar rumah maya saya nie tak sunyi selamanya....,
N3 saya kali ini agak lain dari biasanya. ....yaitu hasil tangkapan selama saya berada di tanah kelahiran saya Indonesia...., tapi tangkapan  kali ini lain dari biasanya bukan hasil tangkapan barang tapi hasil tangkapan gambar yg walaupun cukup sederhana tapi cukup buat saya gembira...makanya saya nak kongsi kegembiraan saya ini..., terlalu gembira sekali sebab berjumpa dgn sanak keluarga yg hampir puluhan tahun tak jumpa jadi selain perkawinan adik saya ini terjadi juga Reuni keluarga....duhh kurang rasanya....tapi apa nak buat ada rezeki nanti mesti nak balek lagi....
baiklah rakan2 cukup dulu yer....minta ma'af sebab saya nie merepet tak tentu pasal...jadi macam biasa layan jer yer.........terima kasih..... saya minta minta diri....

4 komentar:

merpati66 mengatakan...

salam welly...adehhh mati2 ida ingatkan tangkapan barang2 antik tu tau..apa2pun tahniah untuk pengantin...hehe

Chempaqa mengatakan...

salam k.welly..
welcome bacjk kak..windulah....
tangkapan gambar tuh mmg cun..x sabar nak tgk tangkapan antik..keluarkan lah kak.

~Yatt~ mengatakan...

salam laling..
wahhhhh..udah kembali yer bukk..cantekk sekali ibu welly..siap berdandan gitu..nampak lain sekali..sungguh ayu..tahniah jugak buat pengantin.. ;)

Welly mengatakan...

Salam kembali Ida.....
Itulah Ida...tak sempat pun nak gi hunting....jadi rembat jer dikit aopa yg ada kad rumah mak.....he..he...
Okey Ida tq yer ...sorry lambat bls.....

Salam kembali Cik adik Chemp....
Sebetulnya akak pun dah rindu juga nak buka balek rumah maya akak nie..tapi banyak sekali rintangan.....apalagi lepas balek kampung nie...duuhhh badan sakit semua rasanya...capeekkk lah dik oiii....kad kampung seronokk..sampai Msia baru terasa capeknya....tq yer laling

Salam kembali laling.....
betul cik adik laling...kembalinya udah lama tapi mau masuk blognya...waduh2...waktunya susah sekali untuk di bagi2....
itulah Cik adik oii..masa akak dandan tu...anak akakpun tak perasaan itu mak dia...maklum biasanya lagi teruk dari dandanan maid.....he...he...apapun tq yer laling...

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin