SELAMAT DATANG.......

Sabtu, 10 Juli 2010

TEKO KOTAK LAGI....

Selamat petang semua......jumpa lagi dengan koleksi saya yang selanjunya yaitu Teko kotak yang bercorak bunga biru lembut yang hasil pinangan saya dari Ibuk Mona-UK (Englishvintages).. .jadi macam biasa layan jer yer & saya minta diri....terima kasih & permisiiii......

5 komentar:

englishvintages mengatakan...

salam bukk welly,,biru sama biru,,,gabungan yg keatif tu bukk,,,cantik banget tu..

eija mengatakan...

salam kak welly,lama tk tgal jejak kat sini,sungguhhh menawan kalbu kak,tp tk mampu dek tgn eija yg pendekk nih.kui3,jom sgah blog eija kak,akak pun dh lama tk masuk sna,huhuhuu

Welly mengatakan...

Salam kembali Ibuk Mona......

Betul juga tu Buk....kena cari biru pula selepas ini....he...he...tq ibukkkk

Welly mengatakan...

salam kembali Cik adik Eija.....

jangan risau Dik .... kita sama2 faham jer lah...kita nie kan super sibuk memanjang..., akak pun suka juga masuk Blog Eija & rakan2 yg lain hanya (macam eija cakap) tak tinggal jejak jer.....
dan si biru nie memang menawan kalbu kan....? akak pun sekali dgn si biru nie...., tapi Eija akak yakin Eija pun boleh jer dapat.....akak harap Eija dapat yg lebih cuaaannnttiik lagi lah...he...he...tq Eija....

Teratak Rohas mengatakan...

salam ibu welly,
cantik banget koleksi si biru ni....x tahan sy nengoknya....grrrrrr....

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin