SELAMAT DATANG.......

Rabu, 07 Juli 2010

TEKO LAGI......

 
 Selamat malam semua.... jumpa lagi dalam N3 saya yg selanjutnya yaitu Teko kotak mini &Teko bujur yg bercorak sama ..... yang saya dapat rembat dari tempat yang berbeda yaitu....
 
 Untuk teko kotak ini saya dapat dari Ibuk MONA-UK (Englishvintages)
  
 Dan yang bujur ini saya dapat dari Amcorp mall
 
Baiklah rakan2 cukup dulu untuk N3 saya kali ini.. jadi macam biasa saya minta diri dulu yer.... ada masa kita jumpa lagi...byeeee...

4 komentar:

Chempaqa mengatakan...

salam k.welly
waaaaaaaaaaaaa..ku suka kabinet kat belakang tuh..cun Fa nyer..teko kotak & bujur tuh mcm biase..superbbbbbbbbbbbb

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik....

ha..ha...itu tunjuk dikit jer lah dik oiii....sebab masa tangkap gbr nie anak tengah meroyan kad depan TV jadi macam tongkang pecah..itulah ambil dikit2 jer tu...hu...hu...tak tau apa ubat poenyakit M nie kan.....tq laling...

englishvintages mengatakan...

salam bukk welly,, klu udah jodoh tak kemana kan,,bunga sama bentuk lain,,,cantik tu bukkk...

Welly mengatakan...

Salam kembali Ibukk Mona....

Betul tu ibuk...kalau dah jodoh tak lari kemana...he...he.....tq yer ibukkk

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin