SELAMAT DATANG.......

Jumat, 19 Juni 2009

KOLEKSI PRIBADI, ENAMEL GROUP..

Bingung juga yach..?? nak mula cerita dari yg mana satu, tapi tak apa ler.. aq cerita dari keseluruhannya...tak ada pemberian dari siapapun..semuanya aq beli dari kedai barang terpakai & juga yg belum dipakai. ini kali sengaja aq susun balek..mungkin ada diantara rakan2 pernah tengok koleksi saya ini..tapi ini kali aq ubah sikit jer.. kebetulan datang mude rajin..lap sikitlah si-habuk degil tu..kan sedap mata memandang..walaupun buruk tapi menarik..Antik gituuu.

5 komentar:

~Yatt~ mengatakan...

hai k.welly..cantik2 enamel akak gantung kat dapur akak tu..esp kaler merah tu memang menyerlah..hehe..ala2 dapur cottage kan..

Welly mengatakan...

Yatt..terima kasih karena Yatt selalu bagi komen..tapi kadang2 Yatt mesti bagi tau kalau ada yg akak susun aturnya tak sesuai pada tempatnya...biar akak lagi semangat dan semakin pandai nantinya..he..he...

MrsNor mengatakan...

Akak pun berangan nak buat gitu ler Welly,nak gantung brg decoupae nanti tp tu ler dapor akak ni tongkang pecah hehehehe

Welly mengatakan...

Jangan risau kak..mesti boleh buat punya. samalah juga dgn saya punya dapor...kalau on saja enginenya..terus berangkat...he..he...

pek lee mengatakan...

Hi, your collections are so nice ! Can i know where u get all these enamelware ? I'm looking for it too.

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin