SELAMAT DATANG.......

Senin, 17 Agustus 2009

DAPUR LAGI..., KALI INI ISI DLM CABINET..

Hai..rakan rakan semua..jumpa lagi., saya harap rakan2 semua baik baik saja bukan..?? Syukurlah kalau macam itu...
baiklah rakan rakan N3 saya kali ini pun masih dalam kawasan dapur jadi layan jer yer...,

Rakan2 ....N3 saya kali ini saya cuba nak kongsi pula koleksi Portmeirion Pamona(PP) yang tadi nya saya teringin sekali untuk guna sehari hari tapi..berhubung anak masih tengah membesar jadi saya batalkan dulu niat saya tu..., jadi sekarang nie guna untuk tatapan mata dulu ler..., maka dari itu marilah kita sarapan mata sama sama yer...


Sengaja saya tangkap gambar untuk tiga item ini sebab saya suka sekali melihat corak ini..nampak segar sekali.., rasa nak makan jer itu buah apel nya...,he..he..

Botol dan tempat serbuk lada nie...nampak sama dgn koleksi PP nie dan macam adik beradik tapi sebetulnya lain bangsa tau.., tapi karena saya nak almari tu nampak penuh jadi saya selipkan juga ke tiga beranak nie. ketiga botol nie adalah hasil tangkapan dari KK & PP tu hasil tangkapan dari Englishinpires.
Baiklah rakan2 cukup dulu untuk N3 saya kali ini yer..,& saya minta ma'af karena kedatangan tamu bulanan jadi mood lari dikit ler.....
itu lah makanya tertunda untuk buat N3 tapi hari ini walaupun masih tak berapa mood..di kuatkan juga semangatnya.., rindu pula nak buat N3...he..he..permisiii & terima kasih semua.

16 komentar:

Gee mengatakan...

Salam Welly.

Memang cantik2 koleksi welly. Akak suka sgt tgk dan singgah kat sini. Thanks for sharing.

Welly mengatakan...

salam kembali K.Gee..

Terima kasih K.Gee..karena akak tak jemu singgah kat sini. terus terang kak ini lah yang buat saya terharu..karena akak cakap macam tu..., sekali lagi terima kasih banyak yer kak.

umi_e mengatakan...

kak e pun suka cuci mata kat sini...

* ermmmmm kalaulah dapur kak e boleh kelihatan seperti dapur welly... bestnya!

MrsNor mengatakan...

alahai wellyy mau pengsan akak tengok koleksi cik port welly...sib baik bukan bunga kegilaan akak...kalau lah semua tu botanic roses, sahih 3 hari akak pengsan kat dapur wellyy hahahhaa

Amy Nujaimy mengatakan...

sukanyer jenguk dapor welly.... bersemangat jadinyer nk hias umah sendiri gitu...

LYNN mengatakan...

ADuhhhhhhhhhhhh welly...cantik nyer best dapat cuci mate.....

Welly mengatakan...

Salam K.Umi..jumpa lagi, saya sukaaaa.. sekali akak selalu meluangkan masa cuci mata kad sini...terima kasih yer kak..
akak sayang oiii...jangan terlalu merendah sangat..jangan2 akak punya dapur lagi best kak..he..he.., apapun terima kasih yer kak..karena sentiasa sejuk kak hati saya...

Cikintan mengatakan...

salam kak welly

fuh...cantiknya dapur akak...mcm galeri...simple n elegen!!!macam ni kalau jadi anak tiri kene tidur di dapur pon x dek masalah....

Salmi mengatakan...

Hi welly, selain botanic garden, pomona pun saya suka jugak kumpul, tapi tak banyak cuma ada teaset, two tier cake stand dan piring kuih..kedua2 PP dan botanic garden memang sesuai digandingkan bersama..

Welly mengatakan...

K.Nooorr Cayaaang..nasib baiklah bukan botanic rose yer kak...?? kalau tak niaya saya, kalau akak pengsan kad dapur saya nie..nanti habis saya kena saman dgn Cik abang akak tu..he..he..
Apapun terima kasih yer kak sebab sentiasa suport saya...

Welly mengatakan...

Hai..Amy..apa khabar..?? tentunya baik2 aja yer..?? syukur lah kalau macam tu.

Amy..bagus lah kalau Amy datang rumah maya saya nie..boleh naikkan semangat Amy untuk menghias rumah Amy.., saya pun macam itu juga kalau tengah tak ada Mood tu..lepas tengok rumah orang lain..mula lah naik mood.
Mekasih yer Amy...

Welly mengatakan...

Lyyynnn...kalau saya pergi rumah awak pun bersih juga mata saya...habis kena cuci..., jadi sama ler kita nie Lynn mak kata Ptu 2x5 lah gitu..he..he...mekasih yer Lynn

Welly mengatakan...

Sorry Lynn salah tulis lagi Ptu tu maksud saya P.Ramli tu.., dah tua nie Lynn nyanyuk sikit..he..he..

Welly mengatakan...

Hai..Intan...terharu sekali akak dengar pujian awak tu..sampai cakap kalau anak tiri pun rela nak tidur kad dapur akak nie..tapi Intan tak nampak kalau akak tengah masak..habis melekit dgn minyak..., jadi kesian ler si anak tiri tu karang..he..he..joke jer dik yer..??
apapun terima kasih yer Cik adik..

Welly mengatakan...

Hai Salmi..jumpa lagi..., Betul apa yg Salmi cakap tu..PP & botanic nie..kalau kita satu kan dalam satu almari pun cantik juga..macam kita anggap ada daun, ada bunga & ada buah..memang sesuai kan..?? seperti yang salmi nampak pada N3 saya sebelumnya Botanic garden saya pun dikit juga tak larat nak menambah sebab tempatnya & budgetnya tak mengizinkan lagi makannya Botanik garden saya tu saya satukan dgn pinggan warna hijau tu...boleh tahan ler..he..he.., okey Salmi lagi2 terima kasih banyak yer..

Gerb mengatakan...

aaaa...macam tak percaya...rumah betul ke ni?
macam dalam studio..cantiknya.

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin