SELAMAT DATANG.......

Minggu, 09 Agustus 2009

LAGI...., PADA KAWASAN DAPUR MINI SAYA....

Selamat malam umtuk rakan rakan maya sekalian untuk yang sudah lama saya kenal semoga persahabatan kita akan sentiasa berkekalan & untuk rakan yg belum atau baru saya kenal salam kenal dari saya & terima kasih sekali lagi saya ucapkan untuk rakan rakan semua karena tak jemu untuk singgah ke rumah maya saya.
baiklah rakan rakan N3 saya kali ini masih dalam kawasan dapur mini saya yang untuk kali ini saya cuba tangkap gambar dari dekat pula, jadi saya harap rakan rakan tak jemu yer..

Gambar kedua tins & juga pelita yg nampak sikit diatas adalah berada di kepala cabinet..sengaja saya letak kedua tins & juga pelita tu di sini biar tak nampak kosong atas cabinet tu..kononnya untuk pemanis jer..

Gbr nie pula pada N3 yg terdahulu sudah nampakkan hanya saja saya nie nak tangkap gbr dari dekat. Di tempat nie adalah tempat dimana saya biasa gunakan khusus untuk cuci cawan & basuh tangan jer.., pinggan mangkuk semua saya guna pada dapur basah..yang berada kad belakang tu....

Ini pun pada area yang sama tadi..jadi layan jer yer...


Pada kedua gambar terakhir nie pula...adalah merupakan tins dan lain lain..yang memang saya sangat sangat suka.
Baik lah rakan rakan cukup dulu untuk N3 saya pada kali ini..
kalau tak ada hal esok atau lusa saya akan sambung balik mengenai dapur mini saya ini.., cuma saya sentiasa berharap rakan rakan tak jemu untuk melayan mata pada rumah maya saya ini..., selagi boleh saya akan sentiasa hidangkan N3 yang terbaik.., kalau menurut rakan tak berapa baik dgn senang hati saya akan menerima keritikan dari kalian semua. tujuan saya berada di alam maya ini adalah untuk kongsi idea dgn rakan rakan semua......terima kasih.

12 komentar:

Gee mengatakan...

Salam Welly.

Sgt2 cantik. Kalau dapat tengok yang real, lagi best...hehehe. Akak memang suka decor cam ni.

umi_e mengatakan...

kak e suka tin-tin juga tau ;)

Welly mengatakan...

Salam kembali K.Gee..apa khabar...?

Terima Kasih K.Gee..karena selalu meluangkan masa pada rumah maya saya. betul K.Gee cakap tu sama lah kita kenapa saya suka dapur nie..?? sebab semua jenis barang pun boleh masuk biar pun murah tapi meriah..betul tak K.Gee..?? tq

Welly mengatakan...

Pagi K.e...sama lah kita sama sama suka tin, apalagi yang tin yg lama lama tu..lagi cantik, tapi kalau yg terbaru pun kalau saya tengok dia punya corak & bentuk cantik saya kolek juga...kalau dah lama lama nanti dia pun akan jadi antik juga...betul tak K.e..??

LYNNMIDI mengatakan...

hai Welly,

aduiiiiiiiiiiii nak fengsan tengok koleksi tins awak ngan dapo awak yg memang cantik....

MrsNor mengatakan...

salam welly
meleleh leleh air liur akak tengok dapor welly. cantik banget hiasannya. Tabik spring.

Welly mengatakan...

Lyyynnn Cayaang....jangan pengsan..engkau punya dapor tu lagi cantik ler..masih segar sekali saya tengok..aku punya nie dah nak jadi antik...ha..haa...

Welly mengatakan...

K.Nor..apa khabar..saya harap akak baik baik aja kan..??
K.nor..kalau macam tu sama ler kita sama sama meleleh..itu hari saya tengok akak punya koleksi dari mula mula sampai sekarang sebab masa tu saya belum ada lagi kad maya nie jadi tak sempat tengok akak punya koleksi yg dulu2..jadi itu hari masa saya buka memang saya pun tabik akak juga..he..he..

CikMin mengatakan...

alalalala...santeknyer dapur k.welly neh...hii...bila la nak merasa dapur cenggini....

Welly mengatakan...

Salam kenal Cikmin..terima kasih sudi Follow saya & juga sudah meluangkan masa singgah blog saya..jangan jemu untuk datang sini yer...pintu sentiasa terbuka...tq

Wife and Her Daily Notes mengatakan...

salam,

mana nak dpt floormap gambar chef2 tu?

Welly mengatakan...

Oohh..itu Floormart tu saya dapat dari Tesco, tapi saya ingat awak pun boleh dapatkan nya dari jaya jusco atau boleh jadi dari Parkson pun boleh..tengok nasib ler..sebab itu hari saya pun ada nampak di jaya jusco 1U. tapi dah lama dah..tak tau sekarang ada lagi tak..??...tq

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin