SELAMAT DATANG.......

Selasa, 11 Agustus 2009

LAGI LAGI KAWASAN DAPUR ....

Selamat malam & salam sejahtera untuk rakan rakan maya semua..., saya berharap dalam keadaan cuaca yang tidak menentu sekarang ini, mudah mudahan kita semua dalam keadaan baik baik saja...amiiiinn.
Baiklah rakan rakan semua yang saya hormati....,,
Sesuai dengan janji saya pada beberapa hari yang lalu..N3 saya kali ini pun masih dalam kawasan dapur juga..., Dan macam biasa saya katakan & juga saya sentiasa berharap rakan rakan tidak jemu untuk melayan setiap N3 dari saya ini...,



Pada ke tiga tiga gambar di atas ini kalau rakan rakan perhatikan adalah pada kawasan yang sama...yaitu pada kawasan dari dapur kering ke kawasan dapur basah, dan kalau seandainya rakan rakan rasa tak berapa suka tengok ke tiga gbr ini sebab sama jer lah kan..?? saya minta ma'af yer..sebab tak tau kenapa...?? saya tak mau tinggalkan salah satu diantara gambar diatas...,egois lah mata saya nie..he..he...

Dan pada gambar terakhir ini adalah gambar ibu ayam & anak anaknya..yang tebuat dari kain .., & juga satu patung rabit dari kayu sengaja saya letak kan di tepi dinding cabinet ini supaya kawasan ini tak nampak kosong ....,
Baiklah rakan rakan semua cukup dulu untuk N3 kali ini...& pada kesempatan ini saya...ucapkan ribuan bahkan jutaan terima kasih karena rakan rakan sudi & sentiasa meluangkan masa di rumah maya saya ini..terima kasih...

14 komentar:

De' Sal mengatakan...

Welly,banyak koleksi kat dapur welly yer....sukee sal nengok,dapur sal muat yang penting2 jer sebab dok menyewa,tak tau bila dapat dok umah sendiri yang dah ada kat kg tu dengan keje yang selalu pindah randah cam ni.

princess mengatakan...

cantik dapur.... terpegun melihatnya

Salmi mengatakan...

Hi Welly, walaupun banyak aksesori tapi dapur welly kemas dan bersih. menghias juga perlukan kretiviti..and you had did a good job!

umi_e mengatakan...

banyak barangpun tetap kemas...

* barang kak e bertimbun2 dan berlonggok2 - tak tau nak letak camna...

Welly mengatakan...

Pagi Sal.., syukur & terima kasih kalau saya tak mengecewakan mata Sal & juga rakan yg lain...
saya yakin...Sal pun akan memilikinya suatu hari nanti...saya do'a kan yer Sal...tq

Welly mengatakan...

Terima kasih Princes..., jangan jemu datang sini yer...tq

Welly mengatakan...

Haiii. Salmi apa khabar...?? terima kasih karena salmi sentiasa suport saya...& sentiasa meluangkan masa demi untuk melawat rumah maya saya..tq..

Sarah95 mengatakan...

welly pandai menghias rumah...cantikkk..

Welly mengatakan...

Hai..Kak e...jumpa lagi...,

betul tu kak e..saya nie pun suka sangat banyak barang..sebab tak boleh tahan kalau nampak yg comel comel tu.., kalau comel & budget mengizin mesti jer nak..itu lah tak bagus nya penyakit saya nie...he..he..
Okey K.e apapun terima kasih banyak banyak yer sebab sentiasa meluangkan masa melawat rumah maya saya nie...

Welly mengatakan...

Hsi juga Sarah..terima kasih yer...& jangan jemu datang sini....jumpa lagi Sarah..

MrsNor mengatakan...

tengok dapur welly segar bugar jadinya akak yg tengah pening ni.... sampai bila2 pun akak tak dpt buat dapr akak cam dapur welly .. tercapai dek poket :)

Welly mengatakan...

Kak..Noorr cayang...saya memang yakin akak boleh buat lebih dari pada ini..he..he..,
mak kata pepatah..di mana ada kemauan di situ mesti ada jalan..., betul tak kak..??
Okey..K.Nor...lagi lagi saya memang terharu..akak sentiasa suport saya..terima kasih yer kak..??

sofea wan eleena mengatakan...

salam, maner u dpt barang2 country style mcm tu? kalu beli, kebanyakannya mahal harganya...

Shida (ummusoffea) mengatakan...

Salam Kak Welly.Seronoknya tengok dapur akak...Rasa macm betul2 kat luar negara dgn kehidupan ala-country.Saya suka sangat klu dapat managed and maintain dapur jadi macam tu.Tapi...takde masa.Dok farmasi sampai malam.Macammana agaknya Kak Welly maintain kekemasan dapur tu ye? harap dapat bagi sikit tips.Tk kak

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin