SELAMAT DATANG.......

Sabtu, 26 Desember 2009

BEKAS BUAH, JAM, JUG & BOWL.....

Selamat petang rakan2 semua & apa khabar..? saya harap rakan2 baik2 saja yer ...yaa itulah harapan kita semua....
Baiklah rakan2 saya lanjutkan dgn sedikit cerita dari N3 saya hari ini...jadi layan jer yer.....


Pada gbr di atas ini sebetulnya adalah tempat buah juga hanya bedanya dgn yg semalam tu ada lubang kad tepi piring nya tapi tempat buah yg ini tak ada lubangnya....jadi atas saran dari adik ipar saya cuba isi air ,,,,biar nanti ruangan nya akan sejuk...nanti air tu lama kelamaan akan kering ...& kena tambah lagi....Wah saya pikir bagus juga petuah inikan....? itulah saya letak air & batu pitih tu kebetulan anak saya dapatkan masa makan angin itu hari...
Aduh hampir lupa pula ...tempat buah nie adalah hasil hunting adik saya dari kampung jadi masa balek kampung itu hari saya angkat sekali...

Pada gambar di atas ini pula adalah jam keramik dgn corak yang biasa saya dengar orang panggil daun "Ivi" tak tau betul ker tak ejaan saya nie yer..kalau salah minta ma'af jer lah....he..he...

Pada gambar terakhir ini pula Jug & bowl juga corak dau "Ivi" & kedua beradik ini yaitu jam, jug & bowl ini adalah dapat rembat dari K.Cda rawang....memang cantik sekali daun ini...selain Topiari saya memang suka sekali dgn corak daun ini....
baiklah rakan2 cukup dulu untuk N3 saya kali ini ..jadi permisiii & terima kasih...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin