SELAMAT DATANG.......

Jumat, 09 April 2010

RA-LAVENDAR KU KE UDARA LAGI....





Selamat malam semua......jumpa lagi dengan N3 saya yang selanjutnya Yaitu RA-LAVENDAR....& sengaja saya beri tajuk pelik nie LA-LAVENDAR KU KE UDARA LAGI....maknanya ini adalah kali kedua set ini ku N3, hanya beda nya kali ini ada tambahan teapot & Tureens saja, jadi apalagi rakan2 selamat menjamu mata .....terima kasihhh semua...byeeee

8 komentar:

ida mengatakan...

Salam Welly..semua koleksi Welly cantik2 belaka..cemburunya saya..ha..ha..

~Yatt~ mengatakan...

salam kak welly..
wahhhh..udahh dapat tureen & teapotnya..udahh cukup lengkap tu sis..seperti biasa..kalau dah masuk gerobok da vinci tu..nampak gah sekali..syabassssss sis!!..

Chempaqa mengatakan...

salam k.,welly
nie kiranya jejak kasih dah bjumpa semula lah yer...cun weiiiiiiiiii...mmg btul cakap yatt..sesuai dgn Da VIncci tu....mmg malatopssssssssss da boommmmmmmmmm koleksi nieh

Welly mengatakan...

Salam kembali Ida....

Ida apa khabar...lama kita tak chit chat ..ada masa nanti kita chit chat lagi yer....
Ida....jangan cemburu ..saya percaya Ida boleh dapat yg lebih dahsyat lagi...tapi saya tau Ida Cemburu Ikhlas.....apapun terima kasih yer Ida...jumpa lagi....

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik yatt...

Itulah .... berkembang lagi Set RA-L cik adik oiii...tapi kalau kita tengok catalognya...waduhhh...ludes semua uang saku ku jadinya SAKU KU RATA...ha..ha...
Tapi ada nya yang ini pun akak pun memang rasa dah puas lah dik...betul yatt cakap tu..kira lengkap lah nie....he..he...
Okey cik adik...sekali lagi terima kasih karena sudi duduk sekejap kad rumah maya akak nie.....Byeee laling....

Welly mengatakan...

Salam kembali Cik adik Chemp.....

100% betul Cemp. cakap tu.....Kita kira saja ini Jejak koleksi lah dik .....bukan jejak kasih....uuhhh..memandai pula akak nie....he..he...,
Chempaqa....awak pun boleh meletoup kan bom Koleksi awak tu...cepatlah keluarkan....mesti lagi Malauuunnngg he..he...okey Cik adik ...tq yer

Joyah Sempoi mengatakan...

salam kenal welly...kita pun suka RA lav rose nih..sedang usaha jugak mengumpul koleksi ni, tapi belum lengkap lagi..:)

Welly mengatakan...

Salam kenal juga Joyah.....

Terima kasih karena sudi jalan2 kad sini....
baguslah kalau Joyah suka dengan RA-L nie juga...bermakna satu kepala lah kita nnie...he..he...Sweet jer kan bunga nya....saya harap koleksi Joyah yang blm lengakp tu akan segera bertambah Melaetooop sekejap lagi...he...he...& teruskan Usaha yer Joyah...
Okey Joyah sekali lagi terima kasih yer.....

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin