SELAMAT DATANG.......

Senin, 26 April 2010

TEKO KOTAK MINI DARI IBUK MONA UK

Selamat malam semua.....harap baik2 semua bersama keluarga....aminnnn

baiklah rakan2....kali ini saya hidangkan pula Teko kotak Mini yg berasal dari satu tempat...jauuuuhh sekali....tapi walaupun jauh aku happy.....sebab walaupun mini mini tapi , Teko ini saya dapat rembat dari Ibuuk Mona UK..., untuk ibukk Mona..sekali lagi terima kasih yer.....memang cantik teko ini..........baiklah rakan2 yg saya hormati semua......agaknya saya nie kena lari dulu sebelum ada yg panggil....dgn berat hati saya tinggalkan dulu yer....byeee..& terima kasih ....

10 komentar:

Chempaqa mengatakan...

sob sob sob sob sob sob..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
x taw nak cakap ape....hihihihihihih

Salmi mengatakan...

Salaam welly, yesss...petite and sweet teapot :-)

englishvintages mengatakan...

salam bukk welly,,waduh2 udah keluar itu teko yech,,,cantik bangat tu bukk...

~Yatt~ mengatakan...

salam laling..
memang tangkap cintan tengok teko kotak dari UK kan..cantekkk gilerr tu bukk..almari antik kecil itu bila nak zoom..hehehe..cuma dapat tengok sipi2nya ajer.. ;)

Shariff64 mengatakan...

salam welly..cantik bangat bue..bisa melopong mata bila memandang..grand bangat.

Joyah Sempoi mengatakan...

lawanya teko tu..tambah2 bila dikelilingi pari2 ros yang cun2 jugak...hehehe

Welly mengatakan...

CIK ADIK CHEPAQA......
Minum air dulu dik oi....nanti tetelan benda tu....nanti masuk hospital...habislah akak kena saman cik abang tu...hu..hu......
Akak harap Chemp. punya si mini nie akan segera mendarat kad rawang he...he....

SALMI.....
salam kembali Salmi.....lama tak nampak...? apa khabar sekarang....?apapun terima kasih yer Salmi....

CIK ADIK YATT....
Salam kembali laling....
jadi tak rugilah kan dik..akak rembat si mini nie...harap pun berharap Yatt punya akan segera mendarat kad KL nie....he..he....
Okey..nanti ada masa akak N3 Anak almari tu yer....biasa saja lah dik..janji Almari akak nie beranak lagi...he...he...Tq laling...

PAK SHARIFF64
Salam kembali P.shariff....Melopongnya jangan lama lama yer P.shariff karang terhisap pula si teko mini saya nie...he...he...
apapun terima kasih banyak banyak yer P.Shariff...sentiasa meluangkan masa singgah sini...jadi meriah lah rumah saya nie......

Welly mengatakan...

Salam Joyah.....

Terima kasih yer Joyah....karena sudi singgah rumah maya saya nie....& terima kasih juga untuk komentnya....sejuk hati saya....he...he...

Gee mengatakan...

salam welly,

almari cantik dan barang2 dalam nye pun cantik2. padan sangat.

Kedai mini antik mengatakan...

Salam kembali K.Gee....

Terima kasih ...terima kasih K.Gee.....sejuk hati saya.....he..he....

salamm,
W E L L Y

Poskan Komentar

Blog Widget by LinkWithin