SELAMAT DATANG.......

Jumat, 14 Mei 2010

MAK JUG & BOWL.....





 
Selamat malam semua.....
kali ini saya cuba nak kongsi Jug & Bowl yg saya bagi tajuk Mak Jug & Bowl pula....., mula2 N3 pasal anak2 nya kemudian bapak nya & sekarang maknya pula...., merepek betullah Welly nie..., tapi apa nak buat rakan2 tak reti nak tajuk apa....jadi layan jer lah yer....., nasib baik kebetulan aroma hari ibu masih tersisa... jadi harap tak salahkan saya bagi tajuk nie... tapi kalau salah minta ma'af je lah yer......, 
Mak Jug & Bowl nie sebetulnya belum habis lagi penatnye... selepas menempuh perjalanan selama lebih kurang 1 bulan akhirnya  sampailah ke rumah saya...., jadi sekali lagi terima kasih untuk ibukk Mona-Uk (Englishvintages) sebab dgn bersusah payah mendapatkan saya Jug & Bowl nie....
Memang saya suka sekali ibukk... menyerlah sekali kecantikannya....., itulah saya cuba masukkan bunga2 yg terbuat dari kayu tu....harap ia tak mengecewakan mata yg melihatnya....he..he...(huuu syahdu sekali ayat saya ini....)
baiklah rakan2 saya tamatkan N3 saya kali ini ..... selamat malam, selamat tidur & selamat berhari mingguuu......permisssiiiii

9 komentar:

ida mengatakan...

Salam Welly..cantiknya besi tempat letak bowl tu..beli dimana? tima kasih..

englishvintages mengatakan...

salam bukk welly..waduh bukk,,ini udah lebih dari mak jug n bowl,,udah berbunga tulips tu bukk,,,mmg kreatif banget ni bukkk...tak mau syahdu lagi,,hihi...

Welly mengatakan...

Salam kembali Ida....

Oh besi tu dulu saya dapat rembat dari Lovely Lace lah Ida......, tq Ida...

Welly mengatakan...

Salam kembali Ibuuk MMona....

Betul tu Ibu...tadinya tulip kayu nie saya dah simpan dlm Store Room ...eehh..nasib baik mak Jug & Bowl dari ibuk nie sesuai dgn tulip nie.. apalagi saya rasmikan lah perkawinan si Tulip dgn Jug & Bowl nie...he..he...
Itulah Ibukk..sekarang nie tak mau syahdu2 lagi...sentiasa ceria gituuu.....
Okey Ibukk terima kasih yer.....nanti kita chit chat di telp jer yer....

Shariff64 mengatakan...

salam ibuuk welly..sememang cantiknya jug n bowl sesuai dengan decorationnya.. Tahniah ibuuk.

Welly mengatakan...

Salam kembali P.Shariff....

Terima kasih banyak banyak Yer P.Shariff.....sejuk hati saya baca ayat bapak tu....

rafidah mengatakan...

Salam Welly..

cantek banget..warnanya pun sgt menyerlah..tahniah...

Welly mengatakan...

Salam kembali rafidah....

Terima kasih banyak2 yer Rafidah....& jangan segan & Bosan singgah sini yer.....tq

麻辣鴨血Maggie mengatakan...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Posting Komentar

Blog Widget by LinkWithin